• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) antrinė infrastruktūros valdymo bendrovė „LTG Infra“ neturi iš naujo skelbti Vilniaus–Klaipėdos linijos prioritetinių pervažų modernizavimo konkurso bei atmesti jo laimėtojos inžinerinių sprendimų bendrovės „Fima“ pasiūlymo, nusprendė teismas.

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) antrinė infrastruktūros valdymo bendrovė „LTG Infra“ neturi iš naujo skelbti Vilniaus–Klaipėdos linijos prioritetinių pervažų modernizavimo konkurso bei atmesti jo laimėtojos inžinerinių sprendimų bendrovės „Fima“ pasiūlymo, nusprendė teismas.

REKLAMA

Apeliacinis teismas balandžio 19 dieną atmetė antrą vietą konkurse užėmusios inžinerinių sprendimų bendrovės „Telekonta“ skundą ir paliko galioti Vilniaus apygardos teismo vasario 1 dienos sprendimą – teismas atmetė „Telekontos“ prašymą nutraukti konkursą ir jos teiginius, jog „Fimos“ pasiūlymas yra netinkamas.  

„Fima“ konkurse pasiūlė 3,393 mln. eurų (be PVM) kainą – 303 eurais mažiau nei „Telekonta“. 

„Telekonta“ teismui teigė, kad pagal konkurso sąlygas sistema turi aptarnauti bent 8 kelius, tačiau „Fima“ pasiūlė tik iki 5 kelių sistemą, be to, ji nepateikė jokių dokumentų, kad yra išbandžiusi ir kitokių parametrų sistemas. 

REKLAMA
REKLAMA

„Atsakovė (LTG – BNS) nebuvo tiksliai, aiškiai ir be dviprasmybių parengusi bei paskelbusi pirkimo sąlygų, todėl vienintelis būdas ištaisyti (...) pažeidimus yra pripažinti pirkimo sąlygas neteisėtomis ir įpareigoti atsakovę nutraukti pirkimo procedūras“, – teismui teigė „Telekonta“.

REKLAMA

Tuo metu LTG teismui teigė, kad „Fimos“ sistemos gali būti pritaikytos iki 10-ies kelių, o projekto metu įrengti sprendimai turės būti sertifikuoti kiekvienai pervažai atskirai, todėl LTG dabar neprašė nurodyti konkretaus pervažos sprendinio.

„Pirkimo sąlygose nebuvo reikalavimo tiekėjams kartu su pasiūlymu pateikti vienokius ar kitokius dokumentus (įrodymus), kurie patvirtintų siūlomos automatinės pervažos signalizacijos sistemos galimų aptarnauti geležinkelio kelių skaičių“, – nusprendė teismas.  

„Pirkimu perkamas nebūtinai standartinis konkretaus gamintojo gaminys (sistema), bet yra galimos atitinkamos pasiūlyme nurodytos sistemos modifikacijos ir jų pritaikymas konkretiems užsakovės poreikiams“, – teigė teismas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų